loading...
m.t.c
soheil بازدید : 82 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
تبلت ایرانی DIMO 700

تبلت DIMO که از آن به عنوان اولین تبلت ایرانی یاد می‌شود طی هفته‌های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، شاید مهم‌ترین عامل آن عبارت کوتاهی باشد که در پشت این تبلت حک شده است "Made in Iran". پاسخ اینکه این تبلت واقعا در ایران تولید شده یا خیر را  تقریبا همه ما می‌دانیم. برای کاربران مسئله مهم این است که عملکرد آن چگونه است، آیا می‌‌تواند نیاز بخشی از بازار را پاسخ دهد، هر چند آن بخش کوچک باشد؟ آیا این تبلت نسبت به عملکردش قیمت مناسبی دارد؟ تمام این سوالات را پس از خواندن این بررسی تخصصی پاسخ خواهید داد.

 

 

soheil بازدید : 28 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
کیندل فایر ۷ اینچ جدید آمازون معرفی شد: RAM دوبرابر، پردازنده سریع‌تر، عمر باتری بیشتر، قیمت ۱۵۹ دلار

کنفرانس خبری اختصاصی آمازون شب گذشته برگزار شد و این کمپانی از ۳ محصول جدید رونمایی کرد. ۲ تبلت ۸.۹ اینچی  و ۷ اینچی Kindle Fire HD و دیگری نسخه بروز شده کیندل فایر، که نسخه قبلی آن فروش بسیار خوبی داشت. در ادامه با ویژگی‌های کیندل فایر جدید آشنا خواهید شد.

 

soheil بازدید : 13 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
HP Envy X2IFA 2012

اچ پی تبلت Envy X2 را یک کامپیوتر هیبریدی می‌نامد. این دستگاه شبیه نت‌بوکی است که مانیتور آن جدا می‌شود و به عنوان یک تبلتویندوز 8 مستقل عمل کند. این ایده را ما بارها از سوی شرکت‌هایی مانند اسوس برای اولین بار و بعدها از سوی سامسونگ و بقیه تولید کنندگان مشاهده کرده‌ایم. به نظر می‌رسد که این نوع از تبلت‌ها محبوب‌تر از انواع دیگر هستند! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلت هیبریدی جدید اچ‌پی، خواندن مقاله را ادامه دهید.

 

soheil بازدید : 17 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
New iPad vs Kindle Fire HD

آمازون در کنفرانس خود ثابت کرد که هنوز هم به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری و خدماتی، می‌تواند سخت‌افزاری رقابتی به بازار عرضه کند. در کنار محصولات جذابی همچون کتابخوان PaperWhite، این شرکت، ابر تبلت خود که دومین تبلت رتینا با تراکم 254 پیکسل در اینچ است را معرفی کرد. نسل سوم آیپد (New iPad) مدت‌ها در بازار رقیب مناسبی نداشت، و شاید این یکی از مهمترین دلایل سهم بازار ۷۰ درصدیش باشد، اما دیگر برتری فنی آیپد به پایان خود نزدیک می‌شود، چرا که یک گزینه درخور توجه وارد بازار شده که 200 دلار هم ارزان‌تر از آيپد است. با زومیت همراه باشید تا مقایسه کامل New iPad با Kindle Fire HD را مشاهده نموده و با برنده این نبرد آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 74 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
نکسوس ۷ در مقابل کیندل فایر HD

بازار تبلت 7 اینچی برخلاف چیزی که مرحوم استیو جابز تصور می‌کرد تبدیل به یک بازار داغ شده است. تقریبا تمام شرکت‌های بزرگ این حوزه، به غیر از اپل با قدرت تمام وارد این بازار شده‌اند و این‌طور که به نظر می‌رسد، قیمت 199 دلاری که اولین بار آمازون ارایه کرد، تبدیل به یک استاندارد در این بازار شده است. فعلا قبل از ورودiPad-Mini اپل دو محصول بسیار داغ این بازار،‌ نکسوس 7 و کیندل فایر HD هفت اینچی هستند. با زومیت همراه باشید تا مقایسه این دو تبلت ۷ اینچی را مشاهده نموده و بدانید که نباید فریب بعضی از اعداد و ارقام ارایه شده از سوی آمازون را بخورید.

 

soheil بازدید : 16 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Kindle Fire HD آمازون

آمازون شب گذشته تیزر تبلیغاتی تبلت جدید خود را منتشر کرد و امروز در رویداد ویژه‌ای در لس‌‌انجلس رسما از آن پرده‌بردای نمود. این تبلت که Kindle Fire HD نام دارد مجهز به صفحه نمایش ۸.۹ اینچ با رزولوشن فوق‌العاده و کم‌نظیر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. جزئیات کامل را در ادامه مطلب بخوانید.

 

soheil بازدید : 11 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (1)
 
آیا این عکس کیندل فایر جدید آمازون است؟

هفته آینده شرکت آمازون کنفرانسی برای معرفی محصول جدید خود برپا خواهد نمود. مطمئنا اولین سوالی که هم اکنون در ذهن شما شکل گرفته، این است که چرا این همه اتفاق در یک ماه؟ چرا شرکت‌ها در زمانی دیگر و به دور از جنجال دیگر رقبا محصول خود را رونمایی نمی‌کنند؟ پاسخ این سوال تا حدی پیچیده است. با این حال وب سایت THE VERGE عکسی را امروز منتشر کرده است و ادعا می‌کند که این عکس متعلق به نسل جدید کیندل فایر است. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 34 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
لنوو تبلت ۱۰ اینچ هیبریدی IdealTab S2110 را معرفی کرد: اندروید ۴، پردازنده ۲ هسته‌ای و قیمت ۳۹۹ دلارIFA 2012

لنوو در IFA 2012 تبلت هیبریدی ۱۰ اینچی خود را معرفی نمود. این دستگاه که IdeaTab S2110 نام دارد، مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای Qualcomm، نمایشگر ۱۰ اینچ IPS و نسخه ۴.۰ اندروید است. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

 

soheil بازدید : 15 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
 
دل از تبلت هیبریدی XPS 10 و تبلت قابل تبدیل به اولترابوک XPS Duo 12 پرده‌برداری کردIFA 2012

کمپانی دل با دست پر به برلین آمده است. این کمپانی با رونمایی از دو محصول جدید توجه همگان را به خود جلب نموده است. یکی از آنها یک تبلت هیبریدی با نام XPS 10 است و دیگری تبلت تبدیل شدنی به اولترابوک با نام XPS Duo 12 می‌باشد. در ادامه می‌توانید مشخصات این دو تبلت را به همراه تصاویر آنها مشاهده کنید.

 

soheil بازدید : 22 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

 

 
سامسونگ دو تبلت ویندوز 8 خود را با نام‌های ATIV Smart PC و ATIV Smart PC pro معرفی خواهد کردIFA 2012

بسیاری از علاقه‌مندان به ویندوز 8 ترجیح می‌دهند که تجربه کاملی از این سیستم‌عامل زیبا و در عین حال قدرتمند داشته باشند، به همین دلیل علاقه کمتری به سمت نسخه RT دارند. به همین دلیل سامسونگ محصولی بی‌نظیر برای نسخه کامل ویندوز 8 تدارک دیده است که احتمالا پرده‌برداری از آن را تا 30 دقیقه دیگر مشاهده خواهید کرد.

 

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 8,942