loading...
m.t.c
soheil بازدید : 12 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
iPad Mini

تقریبا تمام وب‌سایت‌های معتبر دنیای فناوری، بررسی‌های نسبتا غیر جامعشان از آیپد مینی را منتشر کردند. همیشه با خواندن یک دیدگاه نمی‌توان دید کاملی نسبت به زوایای مختلف یک محصول داشت، اما با نگاه به نظرات مختلف و بعضا متناقض می‌توان به تمامی جزییات یک محصول اشراف پیدا کرد. در این راستا ما نیز با جمع آوری مزایا و معایب آیپد مینی از دید نویسندگان و متخصصان دنیای وب، سعی کرده‌ایم دید جامعی از تبلت جدی اپل در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید تا ببینید که آیا آیپد مینی می‌توان جایگاه خاصی در بازار داشته باشد؟

 

soheil بازدید : 12 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
‫آیپد مینی بر خلاف تبلیغات آمازون، مجهز به اسپیکرهای استریو است‬‬

به نظر می‌رسد که تبلت ۷.۹ اینچی اپل، یعنی آیپد مینی مجهز به اسپیکرهای استریو است. به لطف داک کانکتور جدید اپل فضای کافی برای تعبیه یک اسپیکر دیگر به وجود آمده و این تبلت اولین دستگاه iOS مجهز به اسپیکرهای استریو خواهد بود.

 

soheil بازدید : 21 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
تبلت راک ایکس هیوندای

بازار تبلت‌ها روز به روز داغ‌تر می‌شود و شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا بخشی از این بازار رو به رشد را از آن خود کنند. در همین راستا شرکت کره‌ای هیوندای نیز چند تبلت مناسب و خوش قیمت را تولید نموده است. تبلت‌های هیوندای طراحی نسبتا جذاب و کیفیت ساخت قابل قبولی داشته  با قیمت مناسبی وارد بازار کشور شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تبلت ۸ اینچی راک ایکس هیوندای را مورد بررسی تخصصی قرار دهیم. با زومیت همراه باشید.

 

soheil بازدید : 17 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
نکسوس ۱۰ گوگل

همانطور که شب گذشته در زومیت خواندید گوگل تبلت ۱۰ اینچی نکسوس ۱۰ را رسما معرفی کرد، تبلتی که مشخصات سخت‌افزاری کم نظیری داشته و قیمت آن نیز کاملا رقابتی است. این تبلت ۳۹۹ دلاری مجهز به صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ پیکسل، پردازنده ۲ هسته‌ای Exynos 5 و سیستم‌عامل اندروید ۴.۲ است. حال زمان مناسبی است تا مشخصات فنی محصول مشترک گوگل و سامسونگ را با رقبای هم رده آن در بازار داغ تبلت‌های ۱۰ اینچی مقایسه کنیم.

 

 

soheil بازدید : 10 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Nexus 10

علی‌رغم لغو شدن کنفرانس معرفی محصولات جدید گوگل، این کمپانی برای خنثی کردن موج عظیم محصولات ویندوز فون 8 که امشب نسخه نهایی آن توسط مایکروسافت به‌طور کامل رونمایی و آماده عرضه گردید، محصولات خود را امروز معرفی نمود. نکسوس 10 در ادامه موفقیت‌های بی‌‌شمار نکسوس 7 و با مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده‌ای نظیر نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600، پردازنده دو هسته‌ای ARM Cortex-A15 و رم دو گیگابایت، آیپد نسل چهارم و سرفیس مایکروسافت را نشانه رفته است. این تبلت قرار است با قیمت رقابتی 399 دلار برای نسخه 16 گیگ و 499 دلار برای نسخه 32 گیگ از 23 آبان رهسپار بازار شود. مشخصات تکمیلی و عکس‌های این محصول را می‌توانید در ادامه مقاله مشاهده کنید.

 

soheil بازدید : 35 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
HP Envy X2: پاسخ اچ‌پی به آیپد و سرفیس

دور ماندن هیولت-پاکارد از بازار داغ تبلت‌ برای خیلی‌ها سؤال برانگیز بوده است. این که چرا یکی از بزرگترین تولید کنندگان رایانه و تجهیزات جانبی آن، باید این بازار طلایی و پرسود را نادیده بگیرد، پرسشی بوده که به نظر می‌رسد، HP پاسخ خوبی برای آن تدارک دیده است. شرکت اچ‌پی، در روزهای گذشته Envy X2 را معرفی کرد. محصولی که می‌تواند جایگزین خوبی برای آیپد و سرفیس RT باشد. برای اطلاع از جزئیات این محصول با زومیت همراه باشید.

 

soheil بازدید : 6 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
نکسوس ۱۰ گوگل

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، انتظار می‌رود گوگل در کنفرانس روز دوشنبه خود علاوه بر تلفن نکسوس ال‌جی از یک تبلت ۱۰ اینچی با رزولوشن بالا و ساخت سامسونگ پرده‌برداری خواهد کرد، حال اطلاعات و عکس مربوط به این تبلت به بیرون درز کرده است.

 

soheil بازدید : 88 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
آیپد اپل با سرفیس مایکروسافت و اینفینیتی ایسوس

اپل در کنفرانس این هفته خود علاوه بر معرفی آیپد مینی با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ، نسل چهارم آیپد با نمایشگر ۹.۷ اینچ را نیز معرفی کرد. آیپد ۴ از نظر ظاهری نسبت به نسل قبلی تفاوتی نمی‌کند، اما درگاه Lightning به آن اضافه شده و پردازنده آن نیز ارتقاء یافته است. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی سه تبلت برتر بازار از پلتفرم‌های ویندوز RT، اندروید و iOS را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

soheil بازدید : 6 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
در دل تبلت سرفیس مایکروسافت چه خبر است؟

درباره تبلت سرفیس مایکروسافت خبرها و مقالات زیادی را برایتان آماده و منتشر کرده‌ایم، در این مطلب کوشیده‌ایم تا تمام زیر و بم‌های سخت‌افزاری این گجت را که حاصل مشاهدات عینی است، برایتان مهیا کنیم، مثل همیشه تا به انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

soheil بازدید : 13 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
iPad mini

همانطور که شب گذشته در پوشش زنده زومیت از کنفرانس اپلمشاهده کردید، بالاخره اپل، آپید کوچک‌تر با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ و با نام iPad Mini را معرفی کرد، تبلتی که برای رقابت در بازار تبلت‌های ۷ اینچی، وارد میدان شده است، بازاری که تا به امروز تحت کنترل کیندل فایر آمازون و نکسوس ۷ گوگل بوده است. پلتفرمiOS حاکم بی چون و چرای تبلت‌های بزرگ به شمار می‌رود، اما در بخش تبلت‌های کوچک تازه وارد است. در ادامه مقایسه مشخصات فنی آیپد مینی با کیندل فایر HD و نکسوس ۷ را مشاهده می‌کنید.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 8,954