loading...
m.t.c
soheil بازدید : 16 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
Acer W510 Windows 8 Tablet

با نزدیک شدن به انتشار نسخه نهایی ویندوز 8 بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده، محصولات خود را به همراه قیمت و تاریخ انتشار آنها معرفی می‌نمایند. در همین راستا شرکت ایسر نیز بسیار قدرتمند ظاهر شده و محصولات جذاب و متعددی برای ویندوز 8 آماده کرده است. با زومیت همراه باشید تا با مشخصات فنی تبلت W510 ایسر یکی از ارزان قیمت‌ترین محصولات مبتنی بر ویندوز 8، آشنا شوید.

 

 

soheil بازدید : 76 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
VivoTab RT

چندی پیش اطلاعات مربوط به تبلت‌های ویندوز ۸ اسوس به بیرون درز کرد، اما امروز شبکه مخابراتی AT&T اعلام کرده که علاوه بر تبلت ۱۱.۶ اینچی ATIV Smart PC سامسونگ، تبلت جدید VivoTab RT اسوس را نیز عرضه خواهد کرد. تبلت ۱۰.۱ اینچی VivoTab RT اسوس مجهز به پردازنده انویدیا، نمایشگر ۱۰.۱ اینچ و قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

 

soheil بازدید : 128 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
Iconia W700 اولین تبلت ویندوز ۸ ایسر با قیمت ۷۹۹ دلار به همراه کیس و کی‌بورد راهی بازار خواهد شد

اولین تبلت ویندوز ۸ ایسر، Iconia w700 که قبلا در نمایشگاه Computex 2012 معرفی شده بود، روز ۲۶ اکتبر (۵ آبان ماه) با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. این دستگاه به همراه یک کیس یا قاب و یک کی‌بورد ارائه خواهد شد.

 

soheil بازدید : 76 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
Fujitsu Arrow Tab

در میان موج بی پایان تبلت‌، تپ‌تاپ و لپ‌تاپ‌های معرفی شده درنمایشگاه IFA جای مصولات بسیاری از شرکت‌ها خالی بود. حال پس از گذشت چندین هفته ، نمایشگاه CEATEC در ژاپن برگزار شده است و شرکت‌های ژاپنی به ارایه محصولات خود پرداخته‌اند. فوجیتسو هم این فرصت را غنیمت شمرده و تبلت 10.1 اینچی ویندوز 8 خود را معرفی نموده است.

 

soheil بازدید : 25 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
HP ElitePad 900

اگرچه اچ‌پی هنوز قادر به تولید تلفن‌هوشمند نیست اما حداقل می‌تواند یک تبلت ویندوز ۸ با پردازنده جدید اتم اینتل تولید و عرضه کند. اچ‌پی با تبلت ElitePad 900 که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۸، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ و پردازنده نسل جدید اتم اینتل است، کاربران اداری و اهل کسب و کار را هدف قرار داده و مجددا تلاش می‌کند تا وارد بازار موبایل شود. جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

soheil بازدید : 12 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Asus Transformer Pad Infinity نگاه نزدیک

در میان تمامی دستگاه‌های زیبا و پر زرق و برق اسوس در همایش اخیر این شرکت، یک تبلت خودنمایی می‌کرد. تمام توان تولیدی و طراحی این شرکت تایوانی در این تبلت متجلی شده است. از نمایشگر Full HD بسیار درخشان گرفته تا بدنه فلزی با ضخامت 8.5 میلیمتر. اگر بهترین تبلت 10 اینچی اندروید را می‌خواهید گزینه‌ای جز این مورد نخواهید یافت. با زومیت همراه باشید تا از نزدیک با این محصول پرچمدار آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 17 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
بارنز اند نوبل با تبلت‌های Nook HD و +Nook HD به نبرد با آمازون می‌رود

کمپانی Barnes & Noble تبلت نوک خود را بروزرسانی کرده و دوباره خود را به عرصه رقابت در بازار تبلت‌های ۷ اینچی وارد کرده است. تبلت‌های Nook HD و +Nook HD محصولات جدید این کمپانی هستند که بهبود چشمگیری نسبت به مدل قدیمی دارند و قیمت پایین آنها نیز می‌تواند مزید بر علت باشد تا موفقیت را برای این کمپانی به ارمغان بیاورد.

 

soheil بازدید : 15 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Pasonic Note AX2

پاناسونیک نیز به جمع‌ تولیدکنندگان تبلت ویندوز ۸ پیوست. تبلت جدید و جذاب این غول ژاپنی که Note AX2 نام‌گذاری شده، به راحتی و از طریق داک کی‌برد به یک نوت‌بوک ویندوزی تبدیل می‌شود. صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی AX2 دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و پردازنده قدرتمند این ابزار هیبریدی نیز از سری Core i5 یا Core i7 است.

 

soheil بازدید : 19 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Asus Tranformer TF300Tنگاه نزدیک

در دنیای تبلت‌های اندرویدی بازیگران موفق، کم هستند و اسوس جز موفق‌ترین‌ها به شمار می‌رود. علت این موضوع تکیه بر کیفیت بالای قطعات استفاده شده و ایده‌ صفحه کلید جدا شونده بوده است. این کمپانی تایوانی برای در ساخت تمام قسمت‌های تبلت خود کیفیت را در نظر گرفته است، از دوربین 8 مگاپیکسلی گرفته تا استفاده از پنل IPS و پردازنده چهارهسته‌ای Tegra 3. ما در همایش خانواده اسوس شانس کار کردن با این تبلت را از نزدیک داشتیم، با زومیت همراه باشید تا از نزدیک با این محصول آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 19 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Thinkpad 2 Lenovo

در این چند هفته باقی ماننده تا انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸، کم کم قیمت محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل مشخص می‌شوند. این موضوع به انتخاب صحیح مشتریان کمک ‌می‌کنند و آنها می‌توانند محصولات ویندوزی را با رقبای دیگر مقایسه کنند. نسل دوم تبلت ۱۰.۱ اینچی Thinkpad لنوو که با سخت‌افزار  و قیمت قابل قبول روانه بازار خواهد شد، یکی از این گزینه‌های مناسب ویندوزی است. در ادامه مطلب به معرفی Thinkpad 2 می‌پردازیم.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 8,958