loading...
m.t.c
soheil بازدید : 12 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
آیپد مینی تماس‌های ناخواسته دست به لبه‌های نمایشگر را تشخیص می‌دهد

به نقل از طراح آیپد مینی، این محصول به منظور استفاده در یک دست ساخته شده است، و به همین منظور طراحی قاب دور آن با دیگر مدل‌های آیپد متفاوت است. مشکلی که به ذهن می‌رسد این است که آیا این کاهش‌ اندازه لبه‌های صفحه نمایش باعث برخورد‌های ناخواهسته دست با آن نمی‌شود؟ تیم طراحی اپل با تغییراتی که در سیستم‌عامل این محصول داده‌اند، توانسته‌اند از پیش آمدن این مشکل جلوگیری کنند. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 11 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
iPad mini vs iPad 4

امروز مدیرعامل اپل، تیم‌کوک، در کنفرانس مهم شرکتش از آیپد مینی با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ که ارزان‌ترین آیپد تا به امروز است به همراهنسل چهارم آیپد که شباهت بسیار زیادی به نسل سوم دارد اما از نظر سخت‌افزاری ارتقاء یافته، پرده‌برداری کرد. اما این دو تبلت به جز سایز نمایشگر، چه تفاوتی با یکدیگر می‌کنند؟ کدامیک مناسب شماست؟ در ادامه جدول مقایسه مشخصات فنی آیپد مینی و آیپد ۴ را مشاهده می‌کنید.

 

soheil بازدید : 13 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
iPad 4

اپل امروز علاوه بر معرفی نسل جدید کامپیوترهای بدون کیس iMac،آیپد مینی با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ رتینا، یک محصول دیگر را نیز معرفی کرد و آن هم نسل چهارم آیپد بود. آیپد نسل چهارم نسبت به نسل سوم تفاوت‌های چشم‌گیر و تازه‌ای نکرده اما از نظر سخت‌افزاری به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یافته است.اپل ادعا می‌کند که پردازنده A6X بکار رفته در آیپد ۴ دو برابر سریعتر از پردازنده A5X آیپد ۳ است. پردازنده ۴ هسته‌ای گرافیک آن نیز بسیار سریعتر از آیپد قبلی عمل می‌کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید تا جزئیات کامل  آیپد ۴ را مشاهده کنید.

 

soheil بازدید : 9 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
iPad Mini

بالاخره اپل آیپد مینی (iPad mini) پس از صدها عکس و اطلاعاتی که از به بیرون درز کرد، معرفی شد. این تبلت اولین پاسخ اپل به بازار رو به رشد تبلت‌های ۷ اینچی است. پس از موفقیت نسبی شرکت‌هایی مانند سامسونگ، گوگل (ایسوس) و آمازون در ارایه و فروش تبلت 7 اینچی، این‌بار اپل به میدان وارد شده است و تبلتی با مشخصات رقابتی و طراحی زیبا به بازار معرفی نموده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 1024 در 768 است و از 275 هزار اپلیکیشن مربوط به آیپد به راحتی پشتیبانی می‌کند. با زومیت همراه باشید تا با مشخصات این محصول جدید اپل آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 11 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
نگاه نزدیک: تب‌تاپ‌های سری 5 و 7 سامسونگ: یک گزینه مناسب و با امکانات برای ویندوز 8نگاه نزدیک

در نمایشگاه GITEX 2012 تبلت‌ها و کامپیوترهای مختص ویندوز 8بسیار به چشم می‌خورد، اما تعداد محدودی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با تفکر ویندوز 8، محصول را طراحی کرده‌ بودند. شرکت‌هایی مانند ایسوس، ایسر و سامسونگ از نمونه‌های موفق این شرکت‌ها هستند. در این میان شرکت سامسونگ دو نمونه از تب‌تاپ خود را که یکی با نام سری 5 مجهز به پردازنده اتم و دیگری با نام سری 7 مجهز به Core i5 است به نمایش درآورده بود. این دو محصول بسیار خوش‌ساخت و با کیفیت به نظر می‌رسیدند و با در نظر گرفتن امکانات زیاد و کیفیت مناسب سخت‌افزار باید آنها را یک رقیب سر‌سخت برای مایکروسافت سرفیس دانست. با زومیت همراه باشید تا از نزدیک با این محصولات آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 13 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
آیا تبلت سرفیس واقعا گران است؟

پس از اعلام قیمت مدل‌های مختلف تبلت سرفیس، عده‌ای از مخاطبین ما در زومیت از قیمت بالای این محصول گلایه‌مند بودند. آیا واقعا این تبلت نسبت به ویژگی‌ها و کیفیتی که دارد گران است؟ آیا فکر نمی‌کنید که قیمت فوق‌العاده پایین تبلت‌هایی چون کیندل فایر و نکسوس ۷ انتظار ما از قیمت تبلت‌ها را پایین آورده؟ در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

 

soheil بازدید : 10 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Surface RT

پیش‌فروش تبلت سرفیس مایکروسافت با ویندوز RT آغاز شده است، اما آیا این تبلت مناسب شماست؟ همانطور که می‌دانید مایکروسافت تبلت Surface را با دو پردازنده مختلف ARM و x86 عرضه می‌کند. تبلت Surface RT مجهز به پردازنده Tegra 3 و ویندوز RT است و تبلت Surface Pro که اوایل سایل آینده میلادی وارد بازار خواهد شد مجهز به ویندوز ۸ و پردازنده Ivy Bridge اینتل است. پس پیش از خرید تبلت سرفیس باید بدانید که کدام ابزار مناسب شماست. آیا نرم‌افزارهای قدیمی ویندوز برروی سرفیس اجرا می شوند؟ تفاوت بین دو داک کی‌برد Type Cover و Touch Cover سرفیس در چیست؟ پاسخ این‌ سوالات به همراه اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

 

soheil بازدید : 20 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
تبلت Pad SHT21 شارپ

پیش‌تر در زومیت به معرفی تکنولوژی IGZO نمایشگرهای شارپپرداختیم، تکنولوژی که موجب تولید نمایشگرهای با رزولوشن بالا و بسیار کم مصرف می‌شود. حال شارپ خود دست به کار شده و اولین تبلت مجهز به نمایشگر IGZO را تولید کرده است. طول عمر باتری تبلت ۷ اینچی SHT21 به لطف نمایشگر IGZO نسبت به نسل قبلی ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

 

soheil بازدید : 11 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Surface vs iPad vs Kindle Fire HD

مایکروسافت رسما قیمت تبلت ۱۰.۶ اینچی سرفیس را اعلام نمود وپیش فروش آن را نیز آغاز کرد. با افزایش تنوع تبلت‌های موجود در بازار، انتخاب برای مشتری کمی مشکل شده است. سرفیسمایکروسافت مجهز به نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به کیندل فایر HD و آیپد است اما رزولوشن آن پایین‌تر از دو تبلت دیگر می‌باشد. در ادامه مقایسه این سه تبلت را در قالب یک جدول مشاهده خواهید کرد.

 

soheil بازدید : 18 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Galaxy Note 10.1نگاه نزدیک

زومیت در کنفرانس معرفی تلفن گلکسی نوت ۲ در تهران، شانس کار کردن با تبلت ۱۰ اینچی گلکسی نوت ۱۰.۱ را نیز یافت. همانطور که می‌دانید شاخص‌ترین وجه تمایز تبلت گلکسی نوت با دیگر تبلت‌های بازار در پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از قلم دیجیتال S-Pen است. در واقع تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ برادر بزرگ گلکسی نوت ۲ بوده و بسیاری از امکانات نرم‌افزاری بین این دو ابزار یکسان است. در ادامه نگاه نزدیک زومیت به گلکسی نوت ۱۰.۱ را مشاهده خواهید کرد.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 8,967