loading...
m.t.c
soheil بازدید : 15 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
 تبلت سرفیس Pro در ژانویه 2013 با قیمت 899 دلار وارد بازار می‌شود

سرانجام انتظارات به پایان رسید و قیمت و تاریخ عرضه تبلت ویندوزی سرفیس پرو مشخص شد؛ شب گذشته مایکروسافت اعلام کرد که سرفیس پرو از ماه ژانویه (اواسط دی ماه) و با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. تبلت سرفیس Pro را در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت و با پردازنده مبتنی بر معماری اینتل روانه بازار خواهد کرد. مهم‌ترین برتری سرفیس Pro نسبت به نسخه RT در نمایشگر Full HD و نسخه کامل سیستم‌عامل ویندوز 8است.

 

soheil بازدید : 13 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
ایسوس در حال ساخت تبلت ارزان قیمت اندرویدی غیر نکسوس

شنیده‌ها حاکی از آن است که ایسوس در حال کار بر روی ساخت تبلت ارزان قیمت و ۷ اینچی اندرویدی است و احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۳ ‌آن را عرضه خواهد‌کرد. البته این تبلت نسخه ارتقا یافته نکسوس ۷ نخواهد بود.

 

soheil بازدید : 11 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
تبلت ۱۳.۳ اینچی FamilyPad آرکاس با قیمت ۲۷۵ پوند برای خانواده‌ها ارائه می‌گردد

کمپانی آرکاس قصد دارد تبلتی متفاوت را راهی بازار نماید که اهداف متفاوتی دارد. بازار هدف این تبلت ۱۳.۳ اینچی خانواده‌ها و استفاده مشترک آنها از این دستگاه خواهد بود. FamilyPad مجهز به اندروید ۴، نمایشگر HD، پردازنده Cortex A8 یک گیگاهرتز و خروجی HDMI است. در ادامه با جزئیات بیشتر مربوط به این محصول آشنا خواهیم شد.

 

soheil بازدید : 74 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
بررسی تبلت MediaPad 10 FHD هواوی

هواوی از نمایشگاه MWC و با معرفی تبلت و تلفن‌های هوشمند جذابش، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و از آن زمان به ارائه کالاهای با کیفیت و خوش معروف شد. در این مقاله قصد داریم تا تبلت 10 اینچی Full HD این کمپانی با نام MediaPad 10 FHD را مورد بررسی تخصصی قرار دهیم، تبلتی که مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای، صفحه نمایش باکیفیت، دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4 است. تبلتی خوش ساخت و خوش قیمتی که به زودی وارد بازار کشور می‌شود.

 

soheil بازدید : 12 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
VivoTab RTنگاه نزدیک

در کنفرانس شب گذشته ایسوس، زومیت شانس کار کردن با تبلت VivoTab RT ایسوس را پیدا کرد. این تبلت در نگاه اول فوق‌العاده سبک، باریک و خوش ساخت به نظر می‌رسد و سیستم‌عامل ویندوز RT برروی نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آن می‌درخشد. ایسوس تجربه چندین ساله تبلت‌های اندرویدی ترنسفورمر را در تبلت‌های ویندوزی VivoTab به کار گرفته و یک محصول تبدیل شدنی دیگر را تولید نموده است. 

 

soheil بازدید : 10 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
آیا هم‌اکنون بهترین زمان برای ارائه ایکس‌باکس سرفیس است؟

به نظر می‌رسد تصمیم مایکروسافت بر ارائه تبلت مخصوص بازی ایکس‌باکس سرفیس کاملا جدی است. این تبلت کوچک که احتمالا در کلاس تبلت‌های ۷ اینچی قرار خواهد گرفت مبتنی بر ویندوز RT خواهد بود و از فناوری‌های ایکس‌باکس استفاده خواهد کرد. در این مقاله به بررسی جایگاه چنین محصولی در بازار می‌پردازیم و به طور مختصر شرایط موفقیت یا عدم موفقیت آن را بررسی می‌کنیم.

 

soheil بازدید : 31 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
بهترین تبلت‌ های سال ۲۰۱۲ به همراه قیمتراهنمای خرید

بازار مملو از تبلت‌های مختلف با شکل و شمایل و ابعاد گوناگون شده است، تنوع بسیار زیاد تبلت‌ها، انتخاب را مشکل می‌کند. هرچند هنوز آیپد اپل بیشترین سهم بازار تبلت‌ها را تحت کنترل خود دارد اما سهم بازار این تبلت نسبت به سال گذشته کاهش یافته و در عوض سهم بازار اندروید رو به رشد است. مایکروسافت نیز با یک حضور طوفانی و به لطف تبلت خوش ساخت سرفیس وارد، رقابت شده است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم مقایسه کلی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار داشته و آنها را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم. 

 

soheil بازدید : 9 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
اپل دو برابر قیمت واقعی بابت افزایش حجم حافظه تبلت‌ها سود می‌برد

iPad mini، تبلت جدید و کوچک کمپانی محبوب اپل بالاخره روانه‌ی بازار مصرف‌کننده شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، حتی با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبای ۷ اینچی خود، فروش خوبی داشته است. اما یکی از سوالات مشتریان اپل این است که چرا مدل‌هایی که حافظه‌ی بیشتر دارند، این‌قدر گران‌تر هستند؟ در ادامه به بررسی قیمت تبلت آیپد مینی و مقایسه‌ی آن با سایر تبلت‌های بازار می‌پردازیم.

 

soheil بازدید : 17 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Nexus 7

بعد از مدتها انتظار سرانجام تبلت دوست‌داشتنی نکسوس 7 توسط شرکت ایسوس به طور رسمی وارد بازار ایران شد. این تبلت شاید از جنبه‌های مختلف فنی انقلابی نباشد، اما به راستی یک قدم بسیار بزرگ رو به جلو در دنیای تبلت است. قدمی که شاید از آیپد جدید هم بزرگتر باشد. نکسوس 7 از هیچ جنبه‌ای حس یک تبلت ارزان قیمت 200 دلاری را به کاربر القاء نمی‌کند، از سخت افزار خوب ایسوس گرفته تا سیستم‌عامل بهینه شده گوگل، این تبلت را به یک محصول تمام عیار بدل کرده‌اند. اگر قصد خرید یک تبلت ۷ اینچی را دارید در ادامه مطلب با بررسی فنی و تخصصی زومیت از نکسوس ۷ همراه باشید، تا از  کم و کیف آن مطلع شده و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید.

 

soheil بازدید : 13 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Nexus 10 vs iPad 4

شب گذشته در زومیت مقایسه تخصصی پردازنده گرافیکی آیپد ۴ و آیفون ۵ در مقابل نکسوس ۱۰ و نکسوس ۴ را خواندید و امروز نیز در این مقاله به  مقایسه نمایشگر تبلت و تلفن‌های هوشمند اپل و گوگل می‌پردازیم و حداکثر شدت روشنایی و نسبت کنتراست تصویر آنها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 8,952