loading...
m.t.c
soheil بازدید : 16 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
مقایسه مقاوت در برابر افتادن: آیفون ۵ در مقابل گلکسی اس ۳

شاید کاربران زومیت به خاطر داشته باشند که یکی از امتیازات بزرگ گلکسی اس ۲ نسبت به آیفون ۴ و آیفون ۴S اپل این بود که گوشیسامسونگ نسبت به ضربه به دلیل وزن کم و پوشیده بودن لبه شیشه نمایشگر، مقاومت بیشتری داشت. آیفون ۴ و آیفون 4S به دلیل وزن زیاد و لبه‌های بیرون زده‌ی شیشه نمایشگر و شیشه پشتی، به اندازه کافی در مقابل ضربه مقاوم نبودند و سریعا در اثر برخورد با زمین می‌شکستند. با زومیت همراه باشید تا در ادامه مطلب ویدیو مربوط به آزمایش آیفون ۵ و گلکسی اس ۳ در مقابل ضربه وارد شده از بابت پرت شدن گوشی از ارتفاع را مشاهده کنید.

 

soheil بازدید : 15 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
اچ تی سی تلفن هوشمند 8X را برای ویندوز فون 8 معرفی کرد: نمایشگر ۴.۳ اینچ، پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز و دوربین ۸ مگاپیکسل

بعد از یک ماه طوفانی بالاخری اچ تی سی هم به این سونامی‌گجت پیوست و موبایل‌های ویندوز فون 8 خود را معرفی کرد. دقایقی پیش این شرکت گوشی 4.3 اینچی HD خود را با نام ویندوز فون 8X معرفی نمود که برای دسترسی به آن باید تا آبان ماه صبر کرد.

 

soheil بازدید : 15 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
تبلت ویندوزی نوکیا مجهز به کی‌برد فیزیکی با باتری داخلی خواهد بود

همانطور که چندی پیش اعلام کردیم، نوکیا در حال ساخت تبلت ویندوز RT اختصاصی خود است که در سال 2013 وارد بازار خواهد شد. منابع نزدیک به نوکیا گزارش کرده‌اند که تبلت این شرکت دارای درگاه HDMI و USB بوده و صفحه نمایش آن نیز درست هم سایز Surface RT و برابر 10.1 اینچ است. تبلت نوکیا همچنین درگاه مربوط به سیم‌کارت را دارد و قادر به اتصال به شبکه مخابراتی است. اما علاوه بر اینها نوکیا در تبلت خود تمرکز ویژه‌ای برروی باتری داشته که جزئیات مربوط به آن را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

 

soheil بازدید : 70 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
تبلت 97 Titanium HD آرکاس با صفحه نمایش رتینا معرفی شد

آیا یک شرکت به تنهایی می‌تواند چندین ابزار اندرویدی تولید کند؟ بله آرکاس این کار کرده است و تقریبا هر یکی دوماه، یک تبلت اندرویدی جدید را معرفی می‌کند. این کمپانی فرانسوی به تازگی از تبلت 97 Titanium HD پرده برداری کرده که دارای صفحه نمایش 9.7 اینچ IPS با رزولوشن بسیار بالا است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

 

soheil بازدید : 23 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
گلکسی نوت 2

سامسونگ با اضافه کردن قلم دیجیتال به تلفن و تبلت، گلکسی نوت را ایجاد کرد، گلکسی نوت در دو سایز مختلف حدود 5 اینچ به عنوان تلفن هوشمند و در سایت 10.1 اینچ به عنوان تبلت روانه بازار شده است. مهم‌ترین برتری تبلت گلکسی نوت 10.1 نیز در همان پشتیبانی سخت افزاری و نرم‌افزاری از قلم دیجیتال است. از آنجایی که با گلکسی نوت‌ها به راحتی می‌توان طراحی کرد یا یادداشت برداری نمود، این ابزارها برای علاقمندان به نقاشی و یادداشت برداری بهترین گزینه به شمار می‌روند، اما کاربران عادی چطور؟ 

 

soheil بازدید : 14 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

 
3 دلیل برای گران نبودن سرفیس پرو

برای ما این موضوع به مرور جا افتاده است که قیمت یک تبلت با تکنولوژی روز، باید چیزی حدود ۵۰۰ دلار باشد. هر تبلت دیگری که بیش از این قیمت داشته باشد گران به نظرمان می‌آید و اگر کمتر از این قیمت‌گذاری شده باشد، فکر می‌کنیم که حتما کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اش است. به همین دلیل خیلی از افراد وقتی خبر عرضه تبلت سرفیس پرو با قیمت پایه ۸۹۹ دلار را شنیدند، از این قیمت‌گذاری مایکروسافت تعجب کردند. در این مقاله با ۳ دلیل به شما اثبات خواهیم کرد که چرا این قیمت برای سرفیس پرو زیاد نیست.

 

 

soheil بازدید : 14 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
پیش‌بینی فروش بیش از 1 میلیون دستگاه سرفیس RT در فصل آخر سال 2012

با گذشت دو ماه از عرضه سرفیس RT مایکروسافت هنوز آمار دقیقی از میزان فروش این تبلت ارائه نکرده است و این اقدام، عرصه را برای گمانه‌زنی و پیش‌بینی‌های متفاوت و بعضا متناقض باز گذاشته است. امروز هم موسسه IHS iSuppli پیش‌بینی کرد که اولین تبلت ویندوزی مایکروسافت در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۲ بیش از یک میلیون دستگاه فروخته است.

 

soheil بازدید : 17 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
نکسوس 7: محبوب‌ترین تبلت اندروید

وب‌سایت Lifehacker هفته گذشته نظرسنجی را به راه انداخت و از کاربران خواست تا بهترین تبلت اندرویدی را از بین 5 تا از بهترین گزینه‌های موجود در بازار انتخاب نمایند. همان طور که پیش‌بینی هم می‌شد نکسوس 7 گوگل و ایسوس با اختلاف معناداری به عنوان بهترین تبلت اندرویدی انتخاب شد.

 

soheil بازدید : 106 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
Hyndai Play X

نماینده رسمی تبلت‌های هیوندای به زومیت خبر داد که به زودی سری جدید تبلت‌های هیوندای را که مجهز به سخت‌افزار روز دنیا شده‌اند و با قیمتی رقابتی وارد بازار کشور خواهد کرد. در این تبلت‌ها مشکلات نسل قبلی برطرف شده‌ و در ساخت آنها از سخت‌افزار قدرتمند استفاده شده است. Play X مجهز به نمایشگر 9.7 اینچ با رزولوشن فوق‌العاده 2048 در 1536 پیکسل و گرافیک 4 هسته‌ای است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

 

soheil بازدید : 46 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
 
مایکروسافت 3 تبلت سرفیس جدید را سال آینده وارد بازار خواهد کرد

بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد در سال آینده با استفاده از سه مدل تبلت سرفیس به جنگ رقبا برود. بسیاری از سازندگان دستگاه‌های ویندوز 8 تنها با تعداد محدود و متفاوتی از مدل‌ها به این بازار وارد شده‌اند، اما این طور که به نظر می‌رسد مایکروسافت معتقد است که 3 مدل برای این بازار لازم است و عدد کلیدی موفقیت در این بازار رقابتی همین مقدار می‌باشد. 

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 8,956